30 Aralık 2010 Perşembe

Kaybedenler kaybetti

Zamanına tükürey, geçmiş senenin nesi kaldı, ya da zaman aktıkça, her gün yeni bir kötülüğün yıldönümü tarzında?

İşbu haftey geçer gider de, hani bir gün lazfmime biri yazmıştı: " 'benim annem cumartesi' diye şarkı dinleyen biriyle nasıl aynı dergideyim " diye, tabi bende akabinde o dergiyi bırakır mıyım, bırakırım- biri dergi mi dedi?

Konuyu güzelce dağıtamasam da demek istediğim, etrafımıza dur durak bilmeden sinen bu cahil cesaretinin ezmeye başladığı benliklerimizin ve bu konuda ufacık da olsa bir şey yapmayan,düşünmeyen; hayatını "kaliteli ve mutlu" yaşamanın tek gaye olduğuna inanmış modern sefa pezevenginin dünyasında şimdikizamana dair o hoşluğun nasıl da eridiğini bu senede iyicegöreyazdım - geçolsadagüç-

Güdümlü gazeteler içinde okunabiliritesi olan tali yazarlardan Yıldırım Türker'in geçen hafta Cumartesi Annelerinin 300.kez buluşması için yazdığı köşe yazısını da okuyunca normalin hükmüne yenik nasıl da bütün haksızlıkların, kötülüklerin ve - sizin için tırnak içinde- "boktanlıkların" dünyasında yarı zamanlı ruh hastaları olarak savrulduğumuzu da görüyorum- histerik gülüşlerle-.

Bandista - Benim Annem Cumartesi

Yıldırım Türker'de Radikal'i bıraksa da yeni tuvalet kağıdımızı bulmuş olsak mehmerherneh

2 yorum:

  1. bloga hep last.fmden tıklayıp geliyorum, az önce 'benim annem cumartesi'yi dinlediğini gördüm de-- aklıma o yorum gelmişti. seni yeni yılda da seviyorum pampa.

    YanıtlaSil
  2. bloğumun tek okuyucusu sevgili pınar :) sana da mutlu mesud yıllar ya, canımsın

    YanıtlaSil